Succesvolle samenwerking Delta Lloyd en Track the Talent

Datum:
Succesvolle samenwerking Delta Lloyd en Track the Talent

Track the Talent is een BASTA-project van IBM om jongeren kennis laten maken met het bedrijfsleven. Delta Lloyd wilde ook graag een steentje bijdragen aan dit project: het Young Talent Network (YTN) organiseerde daarom op 10 december een event.

De avond begon met een speed-networking-activiteit. Elke vijf minuten werden de jongeren die deelnemen aan Track the Talent gekoppeld aan een andere YTN’er. Ze stelden elkaar vragen over wie ze zijn en wat ze later willen.

Workshop ‘Omgaan met geld’
Vervolgens namen de meiden heel enthousiast deel aan de workshop van Annemieke Visser, directeur Particulier Leven van Delta Lloyd, ‘Omgaan met geld’. Tijdens de workshop verbaasden de meiden zich erover hoe vaak je eigenlijk door reclame wordt misleid en wat de invloed van reclame kan hebben op jouw omgang met geld. De reactie na afloop van zowel de YTN’ers als de meiden van Track the Talent waren heel enthousiast.